OV in Limburg: Geef uw mening!

13 juni 2013

OV in Limburg: Geef uw mening!

De Gennepse SP roept u op om uw ervaringen met het openbaar vervoer in onze regio te melden. Daarom verspreidt de partij een huis-aan-huis flyer en is ze op zaterdag 15 juni te vinden in het centrum van Gennep.

Vindt u dat er voldoende oplaadpunten zijn voor de ov-chipkaart en zijn de tarieven

wel duidelijk genoeg? Wat vindt u van de aansluitingen van treinen van NS en Veolia? Rijden er genoeg treinen en bussen naar uw dorp of woonwijk? En hoe is het gesteld met de bereikbaarheid van belangrijke voorzieningen zoals ziekenhuizen, industrieterreinen, verpleeghuizen, verzorgingshuizen, het gemeentehuis, sportvoorzieningen, begraafplaatsen?

De provincie besteedt het openbaar vervoer uit aan bedrijven. Tot 2016 runt Veolia het Limburgse openbaar vervoer. De SP wil graag weten wat u vindt van de service en voorzieningen van Veolia. Welke klachten en wensen heeft u met betrekking tot de trein, de buslijnen, de bel- en de buurtbus?

Ben Rewinkel, namens de SP ov-woordvoerder in de Povinciale Staten van Limburg: “December 2016 lijkt nog ver weg, maar in de provincie wordt al hard gewerkt aan de nieuwe aanbesteding. De komende maanden zijn cruciaal om onze wensen in te brengen. Daarom willen we weten wat uw ervaringen, klachten, ideeën en suggesties zijn. Laat het ons weten. Nu kan het nog!”