Samenloop voor Hoop

Samenloop voor Hoop

SamenLoop voor Hoop
24 uur samen tegen kanker op 8 en 9 juni in Gennep

SamenLoop voor Hoop is een lokaal wandelevenement ten bate van
KWF Kankerbestrijding.

Met dit bijzondere evenement vieren we het leven, zetten we (ex)kankerpatiënten in het zonnetje, herdenken we de overledenen en zamelen we geld in voor wetenschappelijk kankeronderzoek.
Samen met een groep enthousiaste vrijwilligers organiseren wij een SamenLoop voor Hoop.

Leef mee! Loop mee!

Als symbool voor de voortdurende strijd tegen kanker wandelen teamleden 24 uur afwisselend. Teamleden die niet wandelen, kunnen samen met het publiek genieten van alle activiteiten, de kraampjes en optredens van lokale artiesten.

Wat zijn de hoogtepunten?
• De Openingsceremonie met survivors: onder warme aanmoediging lopen alle survivors samen de eerste ronde van het evenement.
• De indrukwekkende Kaarsenceremonie: als het donker is worden alle kaarsen aangestoken. Een prachtig moment van herdenking.
• De feestelijke Slotceremonie: het zit er op! Na een bijzondere 24 uur loopt iedereen samen deze laatste ronde. Iedereen kan meedoen!
Jong en oud, vrienden, familie, collega's en (sport)verenigingen, artiesten of bedrijven.
• Als team of als deelnemer van een team.
• Als survivor, wandel mee met de openingsronde.
• Als vrijwilliger, zet uw eigen talent in!
• Als sponsor, stel uw producten of diensten beschikbaar aan het evenement

SP Gennep steunt de strijd tegen kanker
Emile Roemer is ambassadeur van de SamenLoop van Hoop. SP Gennep ondersteunt dit initiatief eveneens van harte. Wij nodigen alle SP leden van de omgeving uit om samen met ons de strijd tegen kanker aan te gaan. Wilt u deelnemen aan de SamenLoop van Hoop door mee te lopen in het SP team? Of door sponsoring of geldinzamelingsacties zodat de SP een flink bedrag kan doneren aan het KWF ten behoeve van onderzoek naar mogelijke behandeling en/of therapieën van kanker.

Meldt u aan bij Dolinda Wijnhoven, secretaris, thllwijnhoven@home.nl, 0485 515535 of Cor Derksen, kerngroeplid, cor.derksen@ziggo.nl, 0485 519886.