SP-campagne doet Gennep aan

17 augustus 2012

SP-campagne doet Gennep aan

Op maandag 27 augustus strijkt de SP-verkiezingscampagne in de gemeente Gennep neer. Iedereen is welkom vanaf 20.00 in zaal De Pub in Ottersum, waar een prominent politicus van de landelijke SP acte de présence zal geven.

Eén van de thema’s waarop tijdens de avond ingegaan zal worden is: Hoe komen we uit de huidige crisis en hoe moet het verder met Europa en de euro? “Uw keuze is in ieder geval ontzettend belangrijk. Doen we het na 12 september liberaal of sociaal? Doorgaan met snoeien of bouwen aan een beter Nederland? Wij staan voor een sociale uitweg uit de crisis”, aldus de partij die in diverse peilingen momenteel de grootste is.

Voor de SP Gennep hebben de komende Kamerverkiezingen volgens afdelingsvoorzitter Ruud Geraeds twee extra dimensies. “Ten eerste zijn we als buurgemeente van Boxmeer de “buurman” van Emile Roemer. Ten tweede ligt er voor de Gennepse SP de uitdaging om voor de derde keer op rij de grootste in de gemeente te worden. Dat lukte ons bij de Kamerverkiezingen van 2010 en de Statenverkiezingen van 2011 immers ook. Een echte uitdaging dus.”